Najmanj -20 % na vse za šolo! 🥳 -> ! Prihranite zdaj
Telefonska naročila: 02 620 08 80 pon - pet: 8:00 do 16:00
FAQ   •  Načini plačila   •  Dostava   •  Garancija   •  Kontakt
  • Telefonska naročila
    02 / 62 00 880Brezplačna dostava za
    za izdelke v posebni ponudbi!
X

Žoga za sedenje Leitz Ergo Cosy, siva

4.0 1

Žoga za sedenje Leitz Ergo Cosy, siva

Elegantna in ergonomska oblika žoge za sedenje, ki spodbuja gibanje hrbtnih in osrednjih mišic za izboljšanje drže, prožnosti in pomaga pri lajšanju bolečin v hrbtu. Ima močan, vzdržljiv ročaj za enostavno premikanje iz sobe v sobo in velik premer 65 cm z robustno notranjo kroglo brez ftalatov, ki lahko zdrži do 100 kg. Uporabi se jo lahko za izvajanje različnih vaj, kot so joga, vadbe za ravnotežje, vadba za raztezanje hrbta, fizioterapija in vaje za abs. Namestitev je enostavna, žogo je potrebno samo napolniti s priloženo črpalko in vstaviti vtič.

Barva: črna.
Velikost: 65 cm.
Teža: 1,92 kg.
Proizvajalec: Leitz.
Oznaka izdelka: žoga za sedenje, ergonomska.
1 na zalogi | Dobava: ~ 1 dan
Želite brezplačno dostavo?
Zvezki v formatu A4 s črtastim vzorcem in 52 listi.
Cena z DDV
| 73,63 € | 12% prihranka

ali

plačajte po obrokih z .
Pošlji povpraševanje
Kupite več kosov in privarčujte! | cene na kos
Količinski popusti 2 3 ali 4 5 ali več
Več je manj 63,37 € (2%) 62,72 € (3%) 61,43 € (5%)
Komplet zvezkov A4 Rucksack Only, City, 52 listov, sortirano, 7 + 3 GRATIS - v kompletu ceneje.
Zvezki v formatu A4 s črtastim vzorcem in 52 listi.
Žoga za sedenje Leitz Ergo Cosy, siva
Žoga za sedenje Leitz Ergo Cosy, siva
 
Cena kompleta
79,94 €
Redna cena: 87,46 €
Vaš prihranek: 7,52 €
  • Tehnična pomoč in dodatne informacije o izdelku: 02 620 08 80, trgovina@printink.si
  • Preverite ponudbo ostalega pisarniškega materiala

  • Za podjetja:
    pošljite nam seznam pisarniškega materiala, ki ga potrebujete in vam pripravimo ponudbo.
     

*Slike se ne nujno ujemajo z dejanskimi izdelki!

BLACK FRIDAY

Pravilna drža med sedenjem

Statistika kaže, da v povprečju presedimo že več kot tri ure na dan. Če pogledamo zaposlene v pisarnah lahko opazimo, da se ta statistika poveča na nekaj manj kot sedem ur dnevno. Pravilna drža telesa je v sedečem položaju tako zelo pomembna, saj v nasprotnem primeru svojemu dobremu počutju in zdravju ne delamo največje usluge, kar pa se prične hitro kazati z bolečinami v predelu vratu, zgornjem in ledvenem delu hrbta ter z bolečimi in otečenimi nogami.

Pri sedenju moramo biti pozorni:

1) da naše noge niso prekrižane, saj s takšnim načinom sedenja onemogočamo nemoteno prekrvavitev, posledici tega pa sta otečenost meč in gležnjev.

2) na pravilen položaj stopal, pri čemer si lahko pomagamo s počivali, ki pomagajo zmanjšati pritisk na spodnjem delu hrbta in tako občutno zmanjšajo nelagodje pri sedenju.

3) da si zapomnimo, da je pravilen položaj pri sedenju tisti, kjer ima hrbtenica obliko črke “S”. Ker sedenje človeku ni naravna pozicija, bomo takšen način sedenja najlažje dosegli s pravilno izbiro stola oz. z uporabo podpore za hrbet, ki nam nudi oporo in nas hkrati prisili v pravilno držo.

Ker je dolgotrajno sedenje krivec za številne bolezni novodobnega človeka, poskusimo čim večkrat narediti kratek sprehod po pisarni, saj bomo s tem pripomogli k zmanjšanju napetosti in otrdelosti mišic.


Vir slike: dauphin.it


Vir slike: dobrapisarna.si

Delo z miško in tipkovnico

Pri delu z računalnikom je zelo pomemben tudi položaj rok in zapestja. Ergonomska računalniška miška je vrsta miške, ki je oblikovana tako, da združuje vse funkcije običajne računalniške miške in hkrati ohranja naravno pozicijo vaše roke.

Prava miška za vas je tista, ki sledi naravni zgradbi in strukturi vaše dlani. Dobra računalniška miška je oblikovana tako, da zmanjšuje možnost za okvare zapestja zaradi ponavljajočih se gibov.

 

Kako vemo, da miško pravilno uporabljamo?

Miško pravilno uporabljamo takrat, ko naši prsti segajo tik do roba sprednjega dela miške, začetek dlani je nanjo naslonjen, sredina dlani pa je rahlo dvignjena. Pomembno je tudi, da pri uporabi miške premikamo celotno podlaket in ne samo zapestja - na ta način namreč aktiviramo mišice celotne roke.

Kako vemo, da pravilno uporabljamo tipkovnico?

Tipkovnico pravilno uporabljamo, ko je naše zapestje dvignjeno in ni naslonjeno na mizo. Drža rok in zapestja mora biti vertikalna.


Vir slike: babab.net

Vir slike: babab.net

Počivala za zapestje

Za preprečitev bolečin v zapestju so zelo priporočljiva počivala za zapestje, ki nudijo zadostno oporo, bodisi med tipkanjem ali med uporabo miške. Prav tako počivala z gel oporo podpirajo obremenjene točke vašega zapestja in blažijo napetost v zapestju.

Pogled na monitor

Predpostavka tukaj je preprosta - nepravilno postavljen monitor je krivec za nepravilno držo. V primeru, da je le ta postavljen prenizko, nas to prisili v krivljenje vratu, kar pa vodi do bolečin.

Rešitev prenizkega monitorja najdemo v podstavkih, s katerimi lahko dosežemo optimalno višino monitorja glede na višino naših oči. Tukaj tako ni pomembno kakšna je višina naše mize ali stola, saj lahko z uporabo podstavka prilagajamo višino vsake naprave.

Kako vemo, da je monitor ustrezno postavljen?

Monitor bo na ustreznem mestu takrat, ko bo naš prsni koš z njim vzporeden. Monitor tako na mizi ne sme biti postavljen pod kotom. Orientacija oči in rok mora biti v eno smer - naravnost. Prav tako je pomembno, da je višina monitorja nastavljena tako, da je vrhnji rob ohišja monitorja v višini naših oči oziroma malenkost nižje.


Vir slike: picuki.com

Vir slike: 9to5toys.com
Oddajte mnenje
  • Mnenje lahko oddajo samo registrirani uporabniki
  • slabo (1)
  • dobro (5)
Mnenja uporabnikov
Ocenil: uporabnik
Se ti mnenje zdi koristno? Da Ne (0/0)