Tukaj so nove akcije adventnega koledarja 🎄 -> ! Odštevajte z nami
Telefonska naročila: 02 620 08 80 pon - pet: 8:00 do 16:00
FAQ   •  Načini plačila   •  Dostava   •  Garancija   •  Kontakt
  • Telefonska naročila
    02 / 62 00 880Brezplačna dostava za
    za izdelke v posebni ponudbi!
X

Reklamacije, vračila in pritožbe

Reklamacija izdelka

Pri reklamaciji izdelka upoštevajte naslednja navodila in pravila:
  • Če se izdelek pokvari v garancijskem roku pošljite e-pošto na: reklamacije@printink.si ali pokličite 02 62 00 880, da se dogovorimo za zamenjavo izdelka.
  • V primeru lažne reklamacije PRINTINK.si - kartuše in tonerji ne vrne izdelka ali kupnine izdelka.
  • Ob predaji izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju!
  • Obvezno priložite račun (lahko je fotokopija). Pošta Slovenije bo prevzela vaš paket na dogovorjenem naslovu in ga po opravljenem servisu/zamenjavi dostavila nazaj.
  • Če je izdelek v garanciji, poštnino in stroške popravila/zamenjave krije PRINTINK.si.
  • Reklamirani izdelek bo prevzel poštar Pošte Slovenija po naročilu s strani PRINTINK.si.
  • Morebitnih samovoljno poslanih poštnih pošiljk na naš naslov ne bomo prevzeli. V tem primeru nosi stroške zavrnitve pošiljke kupec sam.

Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo:

Garancijska izjava

Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. Tehit d.o.o. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil/zamenjal v garancijskem roku (45 dni).

Proizvajalec nudi za imenovani izdelek 1 oz. 2 leti garancije od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:

  • pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
  • v garancijski dobi sme servis opravljati le Tehit d.o.o.;
  • izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
  • izdelek morate uporabljati skladno z navodili;
  • kupec mora sporočiti vidne napake na izdelku v roku 8 dni od nakupa.

Jamstvo za skladnost blaga

Podjetje Tehit d.o.o v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

  1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Podrobna določila o jamstvu za skladnost so določena v Zakonu o varstvu potrošnikov - http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO7054.

Vračilo artiklov v 14 dneh ali odstop od pogodbe

Kupci, ki sklenete kupoprodajno pogodbo-nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imate pravico, da od pogodbe odstopite.

V kolikor izdelek začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe morate prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to krivi vi. Stroške vračila blaga plača kupec.

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko pridobite fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto vas tretja oseba, ki ni prevoznik, in jo v ta namen določite vi.

Za uveljavitev pravice do odstopa morate naše podjetje, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo pisno na naš naslov (TEHiT, računalniški inženiring, d.o.o., Kidričeva ulica 9, 2380 Slovenj Gradec) ali po elektronski pošti na naslov: reklamacije@tehit.si. V ta namen lahko uporabite priloženi priloženi odstopni obrazec, vendar to ni obvezno.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem vaše pravice do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Če odstopite od te pogodbe, vam brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o vaši odločitvi o odstopu od te pogodbe, povrnemo vsa z vaše strani prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni z naše strani ponujena cenovno najugodnejša standardna oblika dostave). Takšno povračilo bomo izvršili z enakim plačilnim sredstvom, ki ste ga uporabili sami pri izvedbi prvotne transakcije, razen če ste se izrecno dogovorili drugače; v nobenem primeru zaradi takšnega povračila ne boste imeli kakršnih koli stroškov.

Plačilo lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam ne posredujete dokaza, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec. 

Odstopni obrazec

odstopni obrazec

Dodatne informacije v zvezi z reklamacijami in pritožbami

Na telefonski številki 02 620 08 80 vsak delovni dan od 7. do 15. ure.
Elektronski naslov za reklamacije in pritožbe: reklamacije@printink.si.