Telefonska naročila: 02 620 08 80 pon - pet: 8:00 do 16:00
FAQ   •  Načini plačila   •  Dostava   •  Garancija   •  Kontakt
Izberite kategorijo
HITRA DOSTAVA
  • Telefonska naročila
    02 / 62 00 880Brezplačna dostava za
    za izdelke v posebni ponudbi!

Reklamacije, vračila in pritožbe

Reklamacija izdelka

Pri reklamaciji izdelka upoštevajte naslednja navodila in pravila:
  • Če se izdelek pokvari v garancijskem roku pošljite e-pošto na: reklamacije@printink.si ali pokličite 02 62 00 880, da se dogovorimo za zamenjavo izdelka.
  • V primeru lažne reklamacije PRINTINK.si - kartuše in tonerji ne vrne izdelka ali kupnine izdelka.
  • Ob predaji izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju!
  • Obvezno priložite račun (lahko je fotokopija). Pošta Slovenije bo prevzela vaš paket na dogovorjenem naslovu in ga po opravljenem servisu/zamenjavi dostavila nazaj.
  • Če je izdelek v garanciji, poštnino in stroške popravila/zamenjave krije PRINTINK.si.
  • Reklamirani izdelek bo prevzel poštar Pošte Slovenija po naročilu s strani PRINTINK.si.
  • Morebitnih samovoljno poslanih poštnih pošiljk na naš naslov ne bomo prevzeli. V tem primeru nosi stroške zavrnitve pošiljke kupec sam.

Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo:

Garancijska izjava

Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. Tehit d.o.o. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil/zamenjal v garancijskem roku (45 dni).

Proizvajalec nudi za imenovani izdelek 1 oz. 2 leti garancije od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:

  • pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
  • v garancijski dobi sme servis opravljati le Tehit d.o.o.;
  • izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
  • izdelek morate uporabljati skladno z navodili;
  • kupec mora sporočiti vidne napake na izdelku v roku 8 dni od nakupa.

Stvarne napake

Podjetje Tehit d.o.o v skladu z ZVPot nosi odgovornosti za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca po e-pošti na: reklamacije@printink.si v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu storitvi sporen.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Vračilo artiklov v 14 dneh ali odstop od pogodbe

Kupci, ki sklenete kupoprodajno pogodbo-nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imate pravico, da od pogodbe odstopite.

V kolikor izdelek začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe morate prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to krivi vi. Stroške vračila blaga plača kupec.

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko pridobite fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto vas tretja oseba, ki ni prevoznik, in jo v ta namen določite vi.

Za uveljavitev pravice do odstopa morate naše podjetje, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo pisno na naš naslov (TEHiT, računalniški inženiring, d.o.o., Kidričeva ulica 9, 2380 Slovenj Gradec) ali po elektronski pošti na naslov: reklamacije@tehit.si. V ta namen lahko uporabite priloženi priloženi odstopni obrazec, vendar to ni obvezno.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem vaše pravice do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Če odstopite od te pogodbe, vam brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o vaši odločitvi o odstopu od te pogodbe, povrnemo vsa z vaše strani prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni z naše strani ponujena cenovno najugodnejša standardna oblika dostave). Takšno povračilo bomo izvršili z enakim plačilnim sredstvom, ki ste ga uporabili sami pri izvedbi prvotne transakcije, razen če ste se izrecno dogovorili drugače; v nobenem primeru zaradi takšnega povračila ne boste imeli kakršnih koli stroškov.

Plačilo lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam ne posredujete dokaza, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec. 

Odstopni obrazec

odstopni obrazec

Dodatne informacije v zvezi z reklamacijami in pritožbami

Na telefonski številki 02 620 08 80 vsak delovni dan od 7. do 15. ure.
Elektronski naslov za reklamacije in pritožbe: reklamacije@printink.si.