Zaupa nam več kot 60.000 kupcev!AAA certifikat bonitetne odličnosti 2018
Telefonska naročila: 02 620 08 80
od ponedeljka do petka med 8:00 in 17:00
  • Telefonska naročila
    02 / 62 00 880Brezplačna dostava za
    vsa naročila nad 50 €
Iskanje po modelu:
1
2
3

Pogosto zastavljena vprašanja - FAQ

Naročanje, plačila in dostava

S katerimi plačilnimi metodami je možno plačilo na vaši spletni strani?

Nakup lahko opravite s kreditnimi karticami Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro ali enostavno plačate z vašim Paypal računom. V kolikor želite plačati preko spletne banke vam pošljemo predračun. Seveda pa obstaja še standarden način plačila – to je plačilo po povzetju – poštarju, ko vam paket prinese na dom.

Je plačevanje s kreditno kartico varno?

Nakupovanje na naši spletni strani je varno. Vsi podatki se namreč obdelujejo direktno na strežniku banke, kjer je poskrbljeno za pravilno uporabo podatkov in maksimalno varnost. Vaših podatkov s kreditne kartice prav tako ne shranjujemo v nobeni možni obliki. Redni pregledi strani zagotavljajo zasebnost in varnost.

Kako in kdaj bo moje naročilo dostavljeno?

Vsa naročila pošiljamo preko Pošte Slovenije. Paket bo na vašem naslovu naslednji delovni dan oz. najkasneje v treh delovnih dneh po naročilu. V kolikor bo dobavni rok daljši, vas bomo o tem obvestili.
Stroški dostave so opisani spodaj. 

Dostava na dom

Strošek dostave

naročila do 30 € 3 €
naročila od 30 € do 50 € 1,5 €
naročila nad 50 € BREZPLAČNA DOSTAVA
kompatibilne kartuše, tonerji in bobni
BREZPLAČNA DOSTAVA
posebej označeni izdelki (izvzeti izdelki, akcije)
BREZPLAČNA DOSTAVA

Ali moram ob dostavi plačati še kakšne druge stroške? 

Poštarju je ob prevzemu potrebno poravnati znesek izpisan ob naročilu (zadnji korak), ki že vključuje provizijo poštne nakaznice v skladu s cenikom Pošte Slovenije:

Znesek naročila

Provizija poštne nakaznice

do 98,00 EUR 1,05 EUR
nad 98.00 EUR do 501,00 EUR 1,07 % od vrednosti
nad 501,00 EUR 5,36 EUR


Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih artiklov iz spletne trgovine www.printink.si niste dolžni poravnati!

Zmanjkalo mi je kartuše/tonerja v tiskalniku. Novega potrebujem še danes. Je možna dostava?

Možen je osebni prevzem na našem naslovu Tehit d.o.o., Na Fari 36 A, 2391 Prevalje. Če želite dostavo še isti dan popoldan, je možna dostava s Hitro pošto Pošte Slovenije. Naročilo je potrebno oddati do 8:30 ure in ob prevzemu paketa poravnati tudi stroške Hitre pošte.

Nisem prejel/a svojega naročila. Kaj se je zgodilo?

PRINTINK.si se trudi, da pošljemo vsako naročilo pravočasno na vaš naslov. Ponavadi so vsa naročila pri naslovniku že naslednji dan oz. najkasneje v treh delovnih dneh.

Na žalost nimamo kontrole nad samo dostavo paketov. Če vas morda ni doma, bi vam moral poštar pustiti obvestilo v vašem poštnem nabiralniku.

Če paketa niste prejeli v roku treh dni od naročila nas kontaktirajte preko telefona, elektronske pošte ali pogovora v živo in preverili bomo, zakaj niste prejeli paketa ter rešili nastalo težavo.

Smo podjetje, nam lahko izdobavite blago s plačilom na valuto?

Pri prvem naročilu je morda to težje. Pri naslednjih naročilih pa obstaja možnost izstavitve računa s plačilom na valuto.
Ker je plačilna nedisciplina precej velika težava, vsako podjetje predhodno preverimo, ob vsakem neplačilu računa v roku pa nadaljnje dobave ustavimo in spet zahtevamo plačilo po predračunu ali ob prevzemu.

Smo šolska ustanova, društvo,... - kako lahko naročimo kartuše?

Šole, državne ustanove in društva morajo ob naročilu poslati naročilnico in so upravičeni do plačila v zakonskem roku.

O kartušah in tonerjih

Kaj je kompatibilna kartuša oz.toner?

Kompatibilna kartuša je kartuša za tiskalnik oz. kompatibilni toner za tiskalnik, ki je izdelan za točno določen tiskalnik, ki ga izdela tretja stran – torej je ni proizvedel proizvajalec tiskalnika. Vsi kompatibilni izdelki gredo skozi testiranje in dosegajo strogo zahtevano kvaliteto, praviloma enako kot originalni izdelki. Delujejo enako kot originalne kartuše, čas uporabnosti je enak, prav tako kvaliteta tiskanja, edina razlika je, da so mnogo cenejši od originalov.

Kaj je razlika med obnovljeno, ponovno polnjeno in kompatibilno kartušo?

Obnovljene in ponovno polnjene kartuše so enostavno samo drugačna imena za enako stvar. To so reciklirane kartuše, ki jih zbira tretja stran, jih očisti, ponovno napolni in strogo stestira, da zagotovi enako visoke standarde, kot so bili pri prvotni proizvodnji.
Kompatibilna kartuša je na novo izdelana kartuša, ki ni bila reciklirana. Proizvaja jo tretja stran za določene tiskalnike.

Lahko uporaba kompatibilnih/predelanih kartuš povzroča težave?

Težave ne bi smele nastajati. Problemi, ki jih opazimo se nanašajo na nekaj izjem, katere težave pa lahko hitro rešimo z enostavnimi ukrepi, ki jih lahko izvedemo sami doma. Takšni ukrepi so zagon čiščenja glave/kartuše, rahlo radiranje čipa na kartuši ter pravilna namestitev kartuše v tiskalnik.

Koliko strani natisne kartuša?

Na to vprašanje ne obstaja enostaven odgovor. Odvisno je od tiskalnika, velikosti kartuše, namena tiskanja, kapacitete strani in še od veliko drugih faktorjev. Kakorkoli, na nekaterih kartušah (HP originali in še nekateri tonerji) je število strani točno navedeno, čeprav je dejansko število odvisno od vseh prej naštetih dejavnikov.

Kaj je polnilni set?

Polnilni set s črnili za kartuše je poceni in zelo učinkovit način, da reciklirate kartuše. V polnilnem setu najdete vse, kar potrebujete za polnjenje kartuš. Paketi stanejo nekje približno toliko kot kompatibilne kartuše, vendar lahko z njimi dosežete tudi do 6 polnjenj – zelo dober prihranek.

Reklamacije

Priznali ste reklamacijo kartuše/tonerja. Kaj moram narediti?

Paket pošljite na naš naslov Tehit d.o.o., Na Fari 36 A, 2391 Prevalje preko Pošte Slovenije (z njimi imamo pogodbo, Vi ne plačujete nobenih stroškov; na okencu povejte, da pošiljate paket PPNA). Priložite še kopijo računa in s par stavki napišite vzrok vrnitve.

Naročil sem kartuše/toner, vendar ne ustrezajo mojemu tiskalniku. Naročil sem napačne. Kaj lahko naredim?

V roku 15 dni lahko kadarkoli zamenjate kartuše, ki ste jih kupili brez obrazložitve.

Če ste naročili napačne kartuše in je kartuše ter embalaža še cela, bomo upoštevali celotno kupnino, ki ste jo že plačali.

Paket nam morate poslati na lastne stroške na naš naslov.

V kolikor je originalna embalaža že načeta, vendar je kartuše nerabljena in v plastični embalaži, lahko delno upoštevamo vrednost vrnjene kartuše/tonerja..

Če ste kartušo že vstavili v tiskalnik, je na žalost več ne moremo uporabiti za prodajo.

V primeru takšne situacije je nabolje, da nas pokličete in svetovali Vam bomo dalje.

Naročil sem kartuše/toner, vendar ne ustrezajo mojemu tiskalniku. Poslali ste mi napačne. Kaj lahko naredim?

Če smo Vam poslali napačno kartušo/toner, nas prosim pokličite na 02/62 00 880 in svetovali Vam bomo dalje. Lahko zagotovimo, da bo zamenjava potekala izključno na naše stroške.

Težave s kartušami in tonerji

Zamenjal/a sem originalno kartušo s kompatibilno in na tiskalniku se mi izpiše ERROR; gori rdeča/oranžna lučka; tiskalnik je sploh ne zazna, noče tiskati; malo tiska, nato se tiskalnik ustavi ...

Kompatibilne oz. tovarniško obnovljene kartuše imajo drugačen čip, zaradi tega je tudi možno, da tiskalnik kartuše ne zazna takoj. Na čipu, ki ga ima vsaka kartuša se lahko pojavi sloj, ki preprečuje pravilno delovanje. Če ima kartuša na zadnji strani čip, poskusite z rahlim radiranjem po površini čipa. Nato poskusite s ponovno vstavitvijo kartuše.

V kolikor tudi po tem postopku kartuša ne deluje pravilno, nam jo vrnite in poslali Vam bomo drugo.

Toner, ki sem ga vstavil v tiskalnik ne tiska enakomerno, dela lise, vidne so črte po listu ...

Toner vzemite iz tiskalnika in ga narahlo pretresite ter ga ponovno vstavite. Z njim natisnite še okrog 10 listov.

Če se napaka ponavlja tudi po tem postopku, nam na reklamacije@printink.si pošljite kopijo natisnjenega lista ter povejte, kdaj ste nazadnje menjali toner.

Lahko nas tudi pokličete na 02/62 00 880 in svetovali Vam bomo.

V kolikor po vseh postopkih toner ne bo deloval pravilno, nam ga vrnite (v dogovoru z nami po telefonu ali e-pošti) in poslali Vam bomo drugega.

Tiskalnik ne zazna kartuš, kaj lahko naredim?

Najprej preverite ali je kartuša ustrezna oz. kompatibilna z vašim tiskalnikom. Če niste prepričani, nas kontaktirajte, da vam svetujemo.

Naslednja pogosta napaka je, da kartuša ni vstavljena pravilno; pri nekaterih tiskalnikih je morda potrebno uporabiti malo več sile, da ustrezno vstavimo kartušo. Večina ljudi vstavlja kartuše bolj nežno, saj se bojijo, da bi kaj poškodovali. (še vedno pa to ne pomeni, da je potrebno uporabiti preveliko silo)

Če ima kartuša bakrene čipe, lahko poskusite s čiščenjem čipa tako, da narahlo poradirate te čipe z radirko nato pa ponovno poskusite z vstavljanjem kartuše. To ponavadi deluje na Epsonovih kartušah. Zapomnite si, da ponavadi nastaja težava na eni sami kartuši, zato se izogibajte temu, da bi vstavili več kartuš naenkrat. Če vstavite več kartuš, lahko nastane problem, da ne boste vedeli, katera kartuša vam dela problem. Kot pri veliko strojih je tudi tukaj včasih najlažje, da izklopite in čez nekaj minut ponovno vklopite nazaj. To namreč pomaga, da se spomin zbriše in spet dela.

In končno, večina tiskalnikov ima program čiščenja glave kartuše, do katerega lahko dostopate na tiskalniku ali preko računalniškega programa, ki je odvisen od znamke in modela tiskalnika. Čiščenje glave kartuše lahko izvedete tri- ali štirikrat (za boljši rezultat) in tako očistite glave kartuš in blokade, ki so nastale.

Pravkar smo vstavili štiri nove kartuše v tiskalnik, vendar jih ta ne zazna. Kaj lahko naredim?

Svetujemo, da menjate kartuše eno za drugo in ne vse skupaj. V tiskalniku je lahko namreč samo ena kartuša, ki ima pokvarjen čip, tiskalnik pa bo zavračal vse.

Če tiskalnik ne more avtomatsko ugotoviti, katera kartuša povzroča probleme, potem je priporočeno, da še enkrat vstavite prejšnje, prazne kartuše in jih nato postopoma, eno za drugo zamenjajte z novimi.