Tukaj so prve akcije adventnega koledarja 🎄 -> ! Odštevajte z nami
Telefonska naročila: 02 620 08 80 pon - pet: 8:00 do 16:00
FAQ   •  Načini plačila   •  Dostava   •  Garancija   •  Kontakt
  • Telefonska naročila
    02 / 62 00 880Brezplačna dostava za
    za izdelke v posebni ponudbi!
X

Stojalo za revije Han iLine, belo

5.0 1

Stojalo za revije Han iLine, belo

Stojalo za revije iLine. Izdelano je iz trpežne plastike, ki je odporna na lomljenje. Primerno za shranjevanje map, vezav, revij brošur, obrazcev in dokumentov velikosti C4.

Barva: bela.
Dimenzije: 76 x 247 x 318 mm.
Proizvajalec: Han.
Oznaka izdelka: stojalo za revije, HAN.

Na zalogi | pri dobavitelju: ~ 2 dni
Želite brezplačno dostavo?
Ohranja toploto do 4 ure.
Cena z DDV

ali

plačajte po obrokih z .
Pošlji povpraševanje
Kupite več kosov in privarčujte! | cene na kos
Količinski popusti 2 3 ali 4 5 ali več
Več je manj 10,22 € (2%) 10,12 € (3%) 9,91 € (5%)
Termo potovalni lonček Equa Rosé, 300 ml - v kompletu ceneje.
Ohranja toploto do 4 ure.
Stojalo za revije Han iLine, belo
Stojalo za revije Han iLine, belo
 
Cena kompleta
31,88 €
Redna cena: 43,43 €
Vaš prihranek: 11,55 €
  • Tehnična pomoč in dodatne informacije o izdelku: 02 620 08 80, trgovina@printink.si
  • Preverite ponudbo ostalega pisarniškega materiala

  • Za podjetja:
    pošljite nam seznam pisarniškega materiala, ki ga potrebujete in vam pripravimo ponudbo.
     

*Slike se ne nujno ujemajo z dejanskimi izdelki!

Za večino od nas je delovni prostor naš drugi dom. Naj bo to pisarna v podjetju, miza za okencem na pošti ali kabina taksija. Dom si po večini uredimo tako, da se v njem zabavamo, smo sproščeni, ob pogledu na urejen prostor pa se počutimo zadovoljni. Zakaj ne bi nekaj tega prinesli tudi v svoje delovno okolje?

Ustvarite svoj lasten prostor

Zakaj bi morali svoj čas v službi preživeti med praznimi belimi stenami in zakaj bi bil edini okrasek na naši mizi siv mrežast lonček za pisala? Svoje delovno okolje si uredite tako, da se boste tam počutili kar se da najbolj ustvarjalni in motivirani. Obogatite ga s slikami bližnjih, poživite ga z barvami, ki so vam blizu, pri tem pa še vedno ohranite njegovo funkcionalnost.


Vir slike: success.com


Vir slike: firstdayjo.com

Organizirajte dekorativno

Čeprav se utapljate v papirjih in obrazcih, zagotovo ni potrebno, da imate vse dokumente razporejene po mizi. Pospravite jih v očesu prijazen in funkcionalen predalnik, kjer bodo urejeni, a še vedno na dosegu roke. Za večje količine dokumentov, ki jih ne potrebujete vedno, si na vrhu prazne komode uredite arhiv v živih barvah, ki bo zagotovo popestril vsako pisarno.

 


Vir slike: made-in-china.com

Samolepilne lističe, ki jih tako radi uporabljamo za zapisovanje vseh opomb, uporabljajmo le za to - za pisanje opomb. Za razne skice, tedenske načrte in delovne plane raje uporabimo bolj trajno rešitev v obliki stenske piši-briši table, ki bo zapolnila prazen prostor na steni in onemogočila, da bi pomemben zapis po pomoti vrgli v smeti skupaj z nakupovalnim listkom prejšnjega tedna.

Izberimo nujno potrebne dodatke, ki hkrati odražajo naš značaj. Elegantne namizne svetilke, ki hkrati osupnejo s svojo funkcionalnostjo so odličen primer dekorativne nuje.

 

Namesto navadnega steklenega kozarca tako izberimo nujno, a hkrati dekorativno steklenico za vodo.

 


Vir slike: taotronics.com

Vir slike: printink.si

Narava v pisarni

Če imamo srečo, nam predvsem v toplejših in bolj sončnih dnevih, pogled iz pisarne rad uide skozi okno v zeleno naravo. Znanstveno dokazano je, da nas zelena barva pomirja in v nas vzbuja pozitivne občutke. Te občutke lahko z vnosom rastlin dobro preslikamo tudi v pisarno. Kljub večkratnemu zračenju je lahko slab zrak stalni spremljevalec notranjih prostorov, zato je vnos večih zelenih rastlin še posebej priporočljiv.

V primeru, da nihče od zaposlenih nima ravno žilice za sobne rastline, lahko težavo slabega zraka rešimo tudi z nakupom difuzorja, ki bo z uporabo pravih olj, ne samo izboljšal zrak v pisarni, ampak tudi naše počutje.

 


Vir slike: pexels.com

Vir slike: pexels.com

Večina difuzorjev poleg izbire večih stopenj intenzivnosti, omogoča tudi čas delovanja do najmanj 8 ur, kar pomeni, da ga boste z lahkoto uporabljali skozi celoten delovni dan. 

NAMIG: Za izboljšanje kognitivnih procesov naj bi bilo še posebej primerno eterično olje rožmarina. 😉

  

 


Vedno pozitivni

Ne pozabite, da k dobremu počutju veliko pripomore tudi pozitiven odnos med zaposlenimi. Če se bomo dobro počutili in bomo delali v prijetnem okolju, se bo to zagotovo odražalo tudi v vzdušju celotnega kolektiva in posledično v uspešnosti podjetja kot celote.

Vir slike: dunforce.com

Oddajte mnenje
  • Mnenje lahko oddajo samo registrirani uporabniki
  • slabo (1)
  • dobro (5)
Mnenja uporabnikov
Ocenil: uporabnik
Se ti mnenje zdi koristno? Da Ne (0/0)